Strategie.
Creatief de boer op gaan! Een effectieve strategie zet mensen in beweging, zowel intern als extern. We gebruiken jouw identiteit als basis en bepalen samen de koers, zelfs als je nog niet precies weet waar je naartoe wilt.
Creatief de boer op gaan! Een effectieve strategie zet mensen in beweging, zowel intern als extern. We gebruiken jouw identiteit als basis en bepalen samen de koers, zelfs als je nog niet precies weet waar je naartoe wilt.
Een sterk merk weet precies waar het voor staat en waarom het doet wat het doet. Dit geeft richting aan alles. De identiteit is de basis voor alles wat je merk doet en communiceert. Samen brengen we de unieke kenmerken, drijfveren en doelen van jouw merk in kaart. Dit traject geeft richting en zorgt ervoor dat jouw merk onderscheidend, herkenbaar en betekenisvol is. Het klinkt misschien wat abstract, maar wij maken het samen begrijpbaar.
Het is de positie die jouw merk inneemt ten opzichte van concurrenten, zodat je doelgroep direct weet waar ze moeten aankloppen. Maar wat maakt jou nu anders dan anderen? En hoe ziet dat er dan precies uit? Tijdens een interactief traject komen we daar samen achter. Een duidelijke positionering maakt je marketing efficiƫnter en je koers duidelijker.
Je komt erachter dat je de boel wilt omgooien en een frisse wind door je merk wil laten waaien. Het doel van rebranding is om jouw merk beter te laten aansluiten bij de veranderende markt, nieuwe doelgroepen aan te spreken, negatieve associaties te verwijderen, of simpelweg jouw merk te moderniseren. We staan voor je klaar, van begin tot eind. Van creatie tot implementatie.
Het is hoe je, samen met je fans, jouw merk naar buiten brengt en nieuwe bewonderaars creƫert. Een succesvolle campagne vereist gestructureerde creativiteit, inspireert mensen om in actie te komen, en moedigt hen aan om actief deel te nemen aan jouw merk. We kiezen de juiste middelen, richten ze effectief in, en gaan creatief de boer op! Samen houden we jouw merk bruisend.
Je naam is het eerste wat je noemt wanneer je jezelf voorstelt, en bij een merknaam is dat niet anders. Een goede merknaam heeft een bepaalde lading en roept het juiste gevoel op. Alles wat je als merk ontwikkelt, moet aansluiten bij wie je bent, wat je belangrijk vindt, en waar je voor staat. Dit geldt net zo goed voor je merknaam. Met jouw input gaan wij aan de slag met waar we goed in zijn: brainstormen en bedenken.