Vorig jaar hebben wij een uitgebreid klantenonderzoek uitgevoerd. We hebben geluisterd naar de wensen en feedback van onze klanten en nagedacht hoe we onze diensten nog beter kunnen maken. De huidige maandelijkse servicecontracten werkten niet optimaal. De ene maand heeft de klant nu eenmaal meer te melden of meer projecten om te plaatsen dan de andere maand of soms gingen klanten ver over de vastgestelde tijd heen. Onze bundels werken eerlijker en zo kunnen wij elk uurtje benutten.
Wij zitten barstensvol met creatieve ideeën en bedenksels en denken graag proactief mee met onze klanten. Bedenk Bundels bieden ons de mogelijkheid om ruimte te maken in onze planning om proactief bezig te gaan met de taken en wensen van onze klanten.
Tegenwoordig is het belangrijk om continu zichtbaar te zijn. Zowel online als offline. Het kan lastig zijn en veel tijd kosten om constant met nieuwe ideeën te komen en je marketing, socials of website op orde te houden. Zien wij mogelijkheden tot verbeteringen, dan zullen we het de klant laten weten en vragen of we wat uren uit de bundel mogen gebruiken.
Daarnaast komen we onze klanten tegemoet om tegen onze oude tarieven werkzaamheden uit te voeren, waarvoor zij meer zouden betalen wanneer wij werken voor het standaard uurtarief.