fbpx

Een nieuw logo voor News Outside.

News Outside was al een paar jaar uitgever van evenement-, jubileum- en sportkranten, maar had nog geen uniek logo met een unieke huisstijl. Buro Bedenkt kreeg deze opdracht.

Het logo bestaat uit 2 komma’s met een soort van verborgen boodschap. De witruimte tussen de komma’s bevat namelijk de N van News Outside. De komma’s zijn een verwijzing naar kranten teksten. Om lekker op te vallen is er gekozen voor de kleuren cyaan en magenta, dit knalt altijd, zelfs in kranten. Verder worden de komma’s uit het logo ook gebruikt in de huisstijl van News Outside. Zo zie je de komma’s terug bij opsommingen en quotes in diverse uitingen.

Voor News Outside maakten wij al briefpapier, visitekaartjes, enveloppen, roll-up banners, flyers, advertenties en folders. Bovendien beheren wij de website.

Meer van onze creaties.

Huisstijl-drukwerk-Schroder-Carwash-burobedenkt

Huisstijl uitingen Schröder Carwash

Drukwerk.
Menu
Open Whatsapp
1
Wat mogen wij voor jou bedenken?
Wat mogen wij voor jou bedenken?