
Een betrouwbaar familiebedrijf sinds 1990 in Tubbergen waar persoonlijke
en goede service hoog in het vaandel staat.
Een betrouwbaar familiebedrijf sinds 1990 in Tubbergen waar persoonlijke
en goede service hoog in het vaandel staat.
Een nieuwe garage, een vernieuwing van de huisstijl en website
In 2014 hebben we Auto Hekwolter of Hekhuis voorzien van een nieuw logo, huisstijl en website. Het was bedrijf was toen nog een ‘schuur’ met twee autobruggen, een groot wit bord aan de muur en voornamelijk Volkswagen occasions. Maar ondanks dat het bedrijf “geen mooie garage had”, liep de onderneming als een trein, of beter gezegd als een snelle Mercedes GLA. Klanten kwamen bij ‘Auto HoH’ niet voor de mooie werkplaats of lekkere koffie, maar voor goede service en eerlijke betrouwbare adviezen. De duurste auto’s kwamen naar Bosweg voor topservice die ze bij hun eigen dealer niet kregen. Ook de mensen die een occasion kochten bij ‘Hekwolter’ werden vaak vaste klant. Zo kon het bedrijf blijven groeien.
Sinds dat zoon Marijn de moersleutel officieel overnam van vader Ben is er veel veranderd. Van een kleine schuur met beperkte ruimte naar een gloednieuwe autogarage met een grote werkplaats… Dat vroeg om een vernieuwing van de huisstijl en website.
“De huisstijl en website kan wel een verfrissing gebruiken, zeker nu de nieuwe autogarage klaar is.”
Een echt familiebedrijf dat zich al meer dan 45 jaar als persoonlijk en betrokken kenmerkt en graag meedenkt met de klant. Met een nieuwe huisstijl en bijbehorende website wil Auto Hekwolter of Hekhuis laten zien aan de particuliere en zakelijke klanten dat ze voor topservice en kwaliteit staan.
Het mooie nieuwe pand en de luxe occasions vragen om een passende huisstijl en een website waarop de garage beter tot zijn recht komt. De nieuwe huisstijl mag wel iets meer body krijgen en kleuren die bij het pand en de werkkleding passen.
Het werd tijd om te gaan sleutelen aan het oude huisstijl ontwerp uit 2014. Ook kunnen we de nieuwe website nu vullen met prachtig beeldmateriaal van de garage en werkplaats, in tegenstelling tot de oude schuur hiervoor. Verder is het de bedoeling dat ook de nieuwe website weer goed vindbaar is in Google en dat bezoekers opnieuw eenvoudig kunnen zoeken naar een occasion. Het autobedrijf heeft een abonnement op het AutoCommerce systeem van AutoSoft. Aan ons de taak om de boel in te richten op de nieuwe website.
Occasions, financial lease, onderhoud en schadeherstel. Dat is waar Auto Hekwolter of Hekhuis al meer dan 45 jaar topservice in levert. En dit alles komt terug in de vernieuwde huisstijl en website.
Fotografie kan vormgeving tot leven wekken en dat is precies wat we met het nieuwe beeldmateriaal en de nieuwe kleur hebben bereikt. Bezoekers kunnen eenvoudig binnen één oogopslag zien wat het autobedrijf te bieden heeft aan diensten en occasions. Met één druk op de knop worden ze doorverwezen naar meer informatie. De nieuwe bedrijfskleding geeft de garage nog meer uitstraling. Als een glimmende velg van een band van een mooie auto.
Het is prachtig om te zien hoe dit familiebedrijf zich heeft ontwikkelt en langzaam steeds professioneler werd. Wij vinden het heel tof dat onze ondernemingen al bijna 10 jaar lang samen kunnen groeien.