Pijl-schuin-naar-boven-met-vlak-links

Combi Glas bedankt!

Buro-Bedenkt-Bezigheden-Combi-Glas

Soms leer je zelf net zo veel van een samenwerking als de klant. Onlangs begonnen we samen met Combi Glas uit Geesteren aan de positionering van hun nieuwe product. Wat dat precies is, blijft nog even onder de pet. Maar het traject levert nu al mooie inzichten op. Voor hen én voor ons.

Het begon met een simpele vraag: kunnen jullie een flyer maken? Maar hoe dieper we doken, hoe duidelijker het werd: we moesten niet beginnen bij een flyer, maar bij het merk.

Inmiddels zijn we twee sessies verder en valt het kwartje steeds meer. Dave Kreuwel van Combi Glas verwoordde het goed: “Wat jullie doen voelt als een hele merkbeleving. Jullie dwingen ons om echt na te denken over wat we willen.” Maar hij zei er ook bij: “Alleen… dat straalt jullie eigen merk nog niet echt uit.”

Die opmerking bleef ons echt bij…

En we willen ook graag openlijk delen waarom: veel (potentiële) klanten komen bij ons binnen voor een concreet middel: een website, of een logo. Maar we komen er steeds meer achter dat dit nooit een doel op zich kan zijn. Toch staan we daar nog wel om bekend. “Jullie maken toch websites en logo’s?”  Zeker. Maar onze aanpak is anders.

Wij beginnen liever bij de kern. Want een sterk merk is méér dan een mooi logo of een goedgevulde website. Het begint bij wie je bent, en groeit door hoe je dat laat zien en deelt met de wereld.

Dus ook wij gingen even terug naar de basis. We scherpten ons eigen verhaal aan en brachten het terug naar wat we het liefste doen: Jouw verhaal vastleggen, vormgeven en verspreiden.

Waarom we dit delen? Omdat we geloven in openheid. En omdat we blijven leren. Elke samenwerking scherpt ons aan. Dus nogmaals: Combi Glas, bedankt. Voor jullie vertrouwen en scherpte. Samen groeien we verder.

PS: Hou Combi Glas goed in de gaten… er zit daar dus nog iets moois onder de pet.

Deel dit bericht.

Andere bezigheden.