Biertje van Buro Bedenkt

De 11e van de 11e, voor een groot deel van het land is dit een bijzondere datum. Daarbij bedoelen we niet Sint-Maarten, maar carnaval! In de media hebben ze het altijd over carnaval onder de rivieren, maar boven de rivieren is het feest bijna net zo belangrijk. In de Achterhoek en bie oons in Twente hebben we meer dan 40 carnavalsoptochten in twee weken tijd. Ook de van oudsher katholieke gemeente Tubbergen is een echte carnavalsgemeente, van de 40 optochten vinden er maar liefst 9 carnavalsoptochten in onze gemeente plaats. Niet zo gek dus dat wij als Buro Bedenkt volop bij het carnaval betrokken zijn.

Tijd over
Een jaar zonder carnaval kunnen wij ons eigenlijk helemaal niet voorstellen. Ieder jaar zijn wij als Buro Bedenkt rond deze tijd ontzettend druk met het bedenken van nieuwe creaties voor verschillende verenigingen, bedrijven en organisaties. Denk aan het ontwerpen van onderscheidingen, het jaarlijkse Tubbigs Schaop’nblad, diverse posters, advertenties en vele andere uitingen. Ook in onze vrije tijd zijn wij normaal ieder jaar druk bezig met de carnavalswagen.

Wij houden dit jaar dus wat tijd over. Deze tijd zouden we graag willen gebruiken voor bijzondere creaties voor klanten.

Ludieke mailing
Daarom hebben we een ludieke mailing verstuurd naar bedrijven en klanten in de regio. Voor wat positiviteit in deze gekke tijd, om de plaatselijke horeca te steunen en natuurlijk om wat extra naamsbekendheid voor Buro Bedenkt. De inhoud, een stappenplan voor een heuse solonaise met de volgende attributen:

  • een flyer met het stappenplan en een QR code die naar een Spotify playlist leidt met carnavalsmuziek
    een retro Alaaf sticker
  • een bierviltje (die ze na de lockdown kunnen inruilen voor een borrel bij plaatselijke cafés en tevens klanten van ons.)
  • een ballon
  • een hoopje confetti
  • een papieren biertje voor het juiste gevoel (wat is immers een polonaise zonder borrel?)
  • een actie die bij Buro Bedenkt past. Rafaël is immers DJ en beide zijn we te vinden op alle carnavalsfeestjes.

Buro-Bedenkt-Carnavalsgevoel-Carnavalsactie-11de-van-de-11de_0006_IMG_9624-1500x1500

De kerstcommercials van 2020 Lidl dist Aldi en de rest